Just like buttons.

"Daca-apas butonul asta..sau daca nu-l apas, acu' nu prea-i mare diferenta. E mare lucru un buton. Il apesi si..pac! Ceva mereu se intampla cu un buton. E misto sa ai butoane pe care sa poti apasa. E misto. E naspa atuncea cand..stai in fata la multe butoane, la multe, multe butoane. Si te hotarasti sa apesi unu'. Si-l apesi. Si dup-aia, dup-aia mai apesi unu'. Si mai apesi unu'. Si mai apesi unu', ca e noapte tarziu si nu e nimenea cu tine. Si mai apesi unu', c-ai vrea sa vorbesti cu careva. Si mai apesi unu', ca te simti al dracu' de singur si nasol. Si mai apesi unu', ca nu te tine nimenea-n brate, ca nu te tine nimenea de nicaieri, hehe. Si vezi ca e misto sa ai butoane..dar parca e si mai misto s-aiba s-altii, s-apese si ei, sa va-nlantuiti toti intr-un sir nesfarsit da butoane care clicaie. E misto sa ai butoane care-ti raspund. E misto sa ai butoane care te-asculta.."

…noi am avut multe, multe butoane pe care sa apasam, si-am apasat, si-am apasat pana a iesit cea mai buna campanie, pentru mine a fost clar cea mai buna…si voi ati fost cei mai buni parteneri de apasat butoane noaptea tarziu! See u soon, cookies!














- Ionela.

12 comentarii:

Unknown spunea...

:)))))))
what does this buttooooon doooo? :))))

Unknown spunea...

Am editat butonul. Dacă îl apăsaţi aruncaţi planeta in aer:-". A, şi intraţi pe blogul meu. >:)

Ileana spunea...

c sa faca si mister ceapa...am aflat de unde sa public...rata o pupa si p l***nia ;;):D ? sau se intampla ceva daca apasam butonul :-/ just a thought

Ileana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
paula spunea...

Double posting! You spammer!!

Ileana spunea...

stiti ce ma incanta? ca blogul e mai viu acum ca osv is over :)))

paula spunea...

Lasa ba! Better late than never! :D

Ileana spunea...

da ce sa faci paula...poate imi iau ban..nu i nik am sters ...sa mi fie cu iertare cookie :P

Ileana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

ileana, gata cu offtopicul :))
iti dau warn!

paula spunea...

spuse moderatorul cataLinge din umbra. :D

Ileana spunea...

cata ...faci abuz de admin :-w ai uitat ca stai langa mine la examenul de teoria organizatiilor =)))