Despre vise...cu cookies

În viaţă, te antrenezi să fii cel mai bun, să reuşeşti tot ce ţi-ai propus, să fii aplaudat, să fii un învingător. De cele mai multe ori nu ne iese, şi suntem dezamăgiţi şi ne pierdem încrederea. Alteori, gustul succesului şi triumfului, nu este la fel de puternic ca cel al înfrângerii. Nu ştii de ce, nu ştii cu ce ai greşit sau de ce nu ai fost la fel de bun. Ai proiecte peste proiecte, examene, interviuri, tot timpul este luat de aceste activităţi, ba uneori tragi de el până se rupe.
Şi ce faci atunci când nu mai ai timp, când nu mai ştii soluţia pentru a fi cel mai bun, pentru a te reinventa? Este simplu..soluţia se află în COOKIES:). Acum lăsând la o parte gluma cu cookies, această experienţă din cadrul OSV nu mi-a adus decât satisfacţii, chiar daca timpul a fost inamicul nostru no 1. Am găsit in echipa mea, unii dintre cei mai simpatici şi profesionişti oameni. Am râs, am fost şi serioşi, iar finalul a fost excelent. Uneori, nu locul 1 este cel al învingătorilor. Atât timp cât noi ştim că suntem cei mai buni, am câştigat. Munca depusă şi efortul au fost peste aşteptările tuturor.
În urma acestui proiect, o nouă stea a apărut, şi anume...Raţa:), ea fiind copilul lui Cătă.
Serios, cookies, it was a pleasure working with you, aţi fost cei mai tari, cei mai dulci, cei mai simpatici si cei mai creativi.
Iată şi miracolul pentru a fi cel mai bun....take some cookies, put them in a jar and you will win! Pup echipa şi Iulia, our angel.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Raţa e copilul meu. :))))
Bravo, Adela. Foarte tare. :))))

Iulia spunea...

fursecurile au castigat cel mai mare premiu: la final, au devenit o super-echipa! sunt tare mandra de voi ! big hug for the team >:D<