Ce ti-e si cu mentorship-ul ...

...si mai exact ce e Mentorship? La un scurt search pe google aflam ca e o structura online prin care micii n00buletzi interesati de un domeniu si chiar un internship pot interactiona cu specialisti de la care invata. Am intalnit pe un site chiar formularea "permite tinerilor sa interactioneze cu specialisti pe care ii considera modele profesionale, prin intermediul unei platforme online". Marturisesc ca a fost momentul in care mi s-a "rupt firul"...specialisti pe care ii considera modele profesionale. Imediat m-am gandit la advertising... cine e modelul profesional/ cliseu / om de succes daca nu Naumovici? Cu o rata destul de ridicata de aparitii TV, mentionari in presa scrisa si pe bloguri popularitatea sa nu este discutabila. Ca este o imagine de succes nimeni nu poate nega. Dar mai sunt atatia oameni de succes in publicitate care cumva nu reusesc sa atinga aceiasi popularitate. Intr-un fel mi se pare normal sa aud de la fosti colegi sintagma "publicitate...:-? apropo tv...naumovici ", dar cu totul altceva e sa aud de la colegii din comunicare DOAR DE NAUMOVICI ca model (vreau sa ajung creative director...ca [...])

Poate exagerez...poate la Finante-Banci lumea zice "vreau sa ajung Isarescu sau Nicolae Danila", ignorand alte personaje de succes din domeniu.

Stiu ca asta nu e o mentalitate romaneasca (cel mai mediatizat personaj de succes e luat ca model aproape absolut intr-un domeniu), si mai stiu ca exista exceptii care nu cad in aceste clisee...ramane de vazut daca generatia mea va lansa la randu-i oameni care vor fi considerati un brand...sau mentori

2 comentarii:

Unknown spunea...

Asta e clar material platit, scris pentru mine. :))

Ileana spunea...

Evident cata...p conceptul de "dai in mine dai in soare ..dai in fabrici si ogoare" sau varianta mai pecerista "dai in mine dai in tine ...dai in fabrici si uzine " :> :> :>