Joy.

Nu a scris nimeni nimic aici de când s-a terminat oficial OSV-ul. De ce, tineri publicitari? :P Iau eu atitudine totuşi ca să vă spun că a fost o adevărată plăcere să lucrez cu voi la campania asta în ultimele săptămâni. Sunteţi nişte oameni foarte faini şi nu aş fi preferat să fiu în nici o altă echipă. Cum 'mnezeu să prefer când arătăm aşa bine împreună "pe film"? :D


Mă gândesc la prima întâlnire în sala 111 când discursuia Iulia pe-acolo prin faţă şi urma săptămâna Client Service şi mi se părea că o să dureze o eternitate proiectul ăsta. Că avem timp hohoooooo să facem cea mai şmecheră campanie. Na, timpul n-a prea fost dar n-a fost problemă că tot cea mai şmecheră campanie am avut. Şi cred că sunteţi cu toţii de acord cu mine când spun asta, chit că prevăd nişte ridicări din sprânceană pe la nişte mufe aflate în spatele monitoarelor lor. Nu-i bai băi. Noi să fim fericiţi. Şi eu una, sunt.

Aşadar, pentru Ilenush, pentru Cătă, pentru Ioana, pentru Ionuţ, pentru Adela, pentru Ionela, pentru Nora, pentru Ana, pentru Cati, pentru Andreea. Pentru Iulia. Pentru cookie.jar:

12 comentarii:

Ileana spunea...

Bv paula pentru initiativa...si eu as fi scris astazi daca mi-ar fi dat cata invite p blog...cata :-w astept.

Cookies you were rough. Nu exista o alta echipa cu care as lucra si nu pot sa zic decat ca timpul chiar a trecut repede...dar asa trece cand iti place ce faci.
Da, au existat tensiuni...da, au existat multe nopti nedormite... dar la care ehipa a reactionat sala cel mai bine daca nu la cookies? Ce echipa s-a implicat atat de mult in acest proiect daca nu noi?

In final as adauga cookies u'll always be in my heart si pentru mine tot timpul o sa fiti no.1 si nu zic asta pentru ca am fost project managerul vostru, o zic pentru ca daca m-as fi aflat in juriu pe voi v-as fi ales.
mai p larg o sa vb in postul urmator...GO GO cookies :D

Zaphire spunea...

deci...cata mi-a zis ca scriu el si ileana. si am zis ca astept si dup-aia scriu eu. si pana la urma ne-ai luat-o tu inainte. sneeky cookie ce esti :P

Unknown spunea...

bai, ileana figureaza ca si autor. eu ce vina am ca nu stie sa foloseasca tehnologia? :))

pupă raţa toate coechipierele. ^_^

paula spunea...

Raţa a fost şefă la prezentare! All hail the mighty duck! *quack* even.

Pup şi eu raţa. ^_^

Anonim spunea...

acum ca ma uit atent pe site si peste tot ce am lasat ca echipa imi urma..vreau sa imi cer scuze ca nu m-am implicat mai mult...si vreau sa va multumesc mult pentru tot chiar ati fost o echipa super si imi pare rau cas-a sfarsit dar cine stie poate vom mai face proiecte impreuna..oricum cookie's the best...kiss u all:)

Ileana spunea...

deci nu se poate asa ceva...cum lipsesc gata zice cata ca nu stiu sa fol tehnologia...cata da mi ori invite ori imi spui unde am pot loga...am fol doar wordpress NERECUNOSCATORule

Iulia spunea...

mii de multumiri dj-ului pt dedicatie. a fost o placere, fursecurilor ;) stiti unde ma gasiti pt tea and cookies. anytime.

paula spunea...

Nu zi anytime că te trezeşti cu noi pe cap când ţi-e lumea mai dragă şi eşti mai ocupată. :D Şi n-o să ai ce să comentezi că tu ai zis anytime! :P

Ileana spunea...

te gasim la carrefour raionul cu cookies pe stanga...asta daca nu esti la billa pentru niste visine =))

Iulia spunea...

@cookie-boss: midnight snack. ghici ce?;;)

@pau: anytime is anytime. am spus-o, o sustin. doar sa aduceti cookies. mie imi place la circ. hate the clowns, though:-" (pt cunoscatori)

Ileana spunea...

ceva care nu ingrasa nu? =)))) nu cookies sau visine ca asta inseamna circ....=)))...sunt curioasa :-? a mancat cookie-ul sau a mancat ce lumea mananca doar socially?

Iulia spunea...

am o singura replica, ileana. sa zi zicem ca sta mult in societate. mai si mananca acolo:-"