Cum ar trebui să gândească cineva care încearcă să promoveze mâncarea sănătoasă?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
we have sweet ideas. ^_^
Pe principiul "you came, you saw, you ate a cookie." ai ajuns în borcan. Nu-i o perspectivă prea optimistă, ştiu, dar work with us here. Şi ce-ai în borcan? Ai un Ilenush şef. După care mai ai un Cătălin, o Paula, un Ion şi-o Ioană, toţi pe felie cu imaginarul colectiv imagologic. Mare nebunie în borcan până acum. Să nu-ţi vină să crezi. Şi-apăi să te ţii la ce urmează: ai o Nora şi o Ana, de mânuţă cu PR-ul, ai una bucată Andreea, care te strategeşte pe faţă şi pe dos de zici că nu-i adevărat. Mai ai o Adela şi o Ionela care meşteresc cu canalele de comunicare [asta ca s-o ardem în termeni] şi nu în ultimul rând o Cati care le-asigură pe toate astea, ţinându-l pe client pe frecvenţă. Aşadar.. bine-ai venit la noi. Borcanul te îndeamnă să-ţi pui centura şi speră să ai o şedere cât mai plăcută.
Copyright © 2007 - cookie.jar - usando Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web
3 comentarii:
Antireclama. Frumos e? :P
Ask Pepsi and Coke. :-"
nu t mai lua de kfc :-w crispy strips :> :>
Trimiteți un comentariu