Nu uita de spark.

Ieri am avut primul nostru brainstorming "pe bune". Ce-i aia brainstorming?, ai putea să întrebi tu. Păi brainstorming = 3 ore + 7 oameni + mult jibjab + sucuri + "of la dracu" + erm.. a.. da! spark. Să nu uităm de spark, căci fără ar fi deprimant de-a dreptul.


Şi printre hăhăieli şi gâlgâit de lichide s-au născut [şi au murit în faşă] multe idei frumuşele, iar după ce am tras linia am constatat că avem o bază destul de solidă cu care să lucrăm în continuare. Lucru nu tocmai rău aş zice eu.


Am luat dragul de brief şi l-am întors pe toate părţile. Oamenii treceau pe lângă noi oripilaţi scăpându-şi paharele de suc din mână la auzul alambicăturilor ce ne ieşeau pe gură. Îşi duceau mâna la gură şi căscau ochii cât cepele mirându-se de "tinerii din ziua de azi". Până şi masa s-a prăbuşit, believe it or not. Dar noi n-am prins aluziile mediului înconjurător şi am continuat febrili în quest-ul nostru de a elabora campania perfectă. Da.. dulci momente am trăit cu ocazia brainstormingului de aseară. Personal, îl aştept cu drag pe următorul. :D


Vă salut cu stimă şi respect, dragi tovarăşi şi prieteni!















2 comentarii:

Anonim spunea...

o echipa careia nu ii sta nimic in loc, nici macar mobila. sau mai ales ea.

Ileana spunea...

ce mici erammmmm =)))))...iulia cand zici mobila t referi la mine ;;) :D